מכירים את זה שאתם גולשים באתר מסוים, מתעניינים במוצר או שירות ולאחר שיצאתם ממנו- בין אם רכשתם או לא, אתם מקבלים פרסומות שקשורות ומושכות אתכם חזרה לדף? זה רבותי, רימרקטינג.
רימרקטינג זה בעצם שיווק מחדש של מוצר או שירות- חשיפה שלו פעם נוספת לגולשים שכבר גלשו באתר, כבר הביעו עניין ו"סומנו" כלקוחות פוטנציאליים. ברגע שהם הביעו עניין במוצר או בשירות- הפרסום יהיה ממוקד יותר ולא כללי- ויזכיר לאותו גולש שהאתר קיים וכדאי לחזור אליו.
שיווק ממוקד ואפקטיבי:
כלי השיווק של רימרקטינג מאפשר בעצם לפרסם בצורה ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי במספר מקומות שונים בהם הוא גולש. בין אם כפרסומת, כמודעה, ואפילו בסרטון ביוטיוב- הפרסום יופיע בצורה הכי נכונה ואפקטיבית על מנת למשוך בחזרה את הלקוח את האתר שלכם ולגרום לו לבצע את העסקה.
הפרסומות מופיעות אצל קהל היעד בלבד שכבר הביע התעניינות במוצר או בשירות ולכן מדובר בפרסום יעיל וממוקד המביא תוצאות רבות יותר מפרסום כללי.
גולשים נוספים התעניינו גם בשיווק באינטרנט
ביקרתם באתר כלשהו ברשת? הפכתם ללקוחות פוטנציאליים
שיטת השיווק מחדש מזהה את הלקוחות שגלשו באתר פעם או יותר. לאחר אגירת רשימת הגולשים הספציפית ניתן לבצע מעקב אחר אותם אנשים ולהציג בפניהם את המודעות של גוגל בכל מדיה אפשרית בין אם מדיה חברתית, מייל או גלישה באתר אחר.
שיטה זו של שיווק מאפשרת פרסום באינטרנט מותאם וממוקד- מבלי לפרסם באופן סתמי לכל מי שגולש באתרים דומים אלא לפרסם למי שבאמת יכול להיות לקוח פוטנציאלי עבורכם. קהל היעד מפולח ומטורגט בצורה כזו שאחוזי ההקלקה על הפרסומות גבוהים הרבה יותר מאשר בפרסום רגיל וכללי טרם ביצוע שיווק מחדש.
איך מחזירים את הלקוח לגלוש באתר שלכם?
שיווק מחדש עובד בצורה של מודעות. המודעות פונות לקהל הלקוחות שכבר ביקר באתר שלכם והביע התעניינות ומציג לו מוצרים זהים או שונים מאותו אתר. כמו כן ניתן לתזכר לקוחות אשר עזבו את תהליך הרכישה מבלי לסיים אותו ואף לגרות אותם עם מבצעים והנחות על מנת שיסיימו את תהליך הרכישה כמה שיותר מהר.
לאחר הרכישה השיווק מחדש ממשיך לעבוד ומציע לרוכשים מוצרים נוספים, הנחות על המוצרים שכבר רכשו במטרה לעודד אותם לרכוש עוד.
קראו עוד על איך לעשות כסף מהבית
גולשים רבים מפסיקים תהליך רכישה באמצע מכל מיני סיבות ולרוב שוכחים לחזור ולסיים אותו או עוברים לדבר אטרקטיבי יותר- שיווק מחדש מזכיר להם לחזור ולבצע את הרכישה ואף מעודד אותם להמשיך ולרכוש דברים נוספים- ובכך מגדיל את החשיפה הממוקדת ואת הפכית לקוחות פוטנציאליים ללקוחות חוזרים.