חברת קידום אתרים עוסקת בקידום אתרים ברשת הנקרא במונח מקצועי S.E.O. קידום אתר הוא מונח מקצועי המתייחס למקסם התוצאות הרלוונטיות במנועי החיפוש, ובראשם גוגל. אומנם המונח נקרא קידום אתרים, אך הקידום המקצועי אינו מקדם את כל האתר, אלא דפים באתר או ביטויי חיפוש הנקראים בשפה המקצועית מילות מפתח. מטרת הקידום הוא להביא את הביטויים הרלוונטיים למוצר או לשירות שבהם עוסק האתר לתוצאות החיפוש הראשונות בדירוג האתרים במנועי החיפוש.
חברת קידום אתרים – מבט מהיר על עבודת המקדם
קידום האתר הוא תוצאה של עבודה משולבת הנשענת על מספר גורמים כמו כתיבת תוכן לאתר, כתיבה שיווקית למאמרי קידום, בניית קישורים לאתר, קידום דרך אינדקס אתרים ועבודות טכניות כמו שגיאות קוד, אופטימיזציה של התוכן, תגים ועוד עשרות פעולות. שילוב של כל הפעולות האלו יעלה את האתר בדירוג התוצאות של מנועי החיפוש, התנועה לאתר תהיה גדולה יותר, בעל העסק יקבל פניות רבות, מספר הלקוחות יגדל וגם הרווחים.
על המקדם לרכוש ידע מקצועי וניסיון רב בתחום כדי להגיע לתוצאות טובות. מנוע החיפוש גוגל מושפע ממספר גדול של קריטריונים, כמאתיים קריטריונים ואולי אף יותר, המשפיעים על תוצאות דירוג האתר. לעתים הקריטריונים משתנים בעקבות הודעות שמוציאה החברה, ולעתים הם משתנים ברמה יום יומית וללא התראה מוקדמת. כדי לשלוט במספר גדול יותר ככל האפשר של הגורמים המניעים את האתר למעלה, חייב המקדם להתעדכן ולעקוב אחרי הגורמים והנתונים השונים.
לא כדאי לפספס את הכתבה על ערוצי השיווק הפופולריים ביותר באינטרנט
אחריות רבה מוטלת על כתפי המקדם. הסיכון בעבודה לא נכונה כולל עונשים חמורים שמטיל מנוע החיפוש גוגל כמו ירידה דרסטית במיקום האתר בתוצאות החיפוש ולעתים אף פסילה לחלוטין של האתר מתוצאות החיפוש.
המטרה הסופית של כל מקדם היא להביא את דפי האתר למיקום גבוה בתוצאות הדירוג, אך לא רק. עבודת המקדם תישא פרי כאשר בעל האתר ייהנה מחשיפה גבוהה של האתר, ממספר פניות רבות, ממספר גדול של לקוחות ההולך וגדל כל יום ומגידול בתזרים המזומנים לקופת בעל העסק. כדי שכל הציפיות האלו ייענו, על המקדם לתכנן אסטרטגיית שיווק ברשת שתכלול את התוכן, את המסרים השיווקיים, את נוחות הגלישה באתר, נוסף על כל העבודה הטכנית.
חברת קידום אתרים בדרך כלל מעסיקה צוות של עובדים, מתכנתים, מעצבים וקופירייטרים מומחים בכתיבת תכנים לקידום האתר.
כאשר אתם מחפשים חברת העוסקת בקידום אתרים, בקשו המלצות מחברים, מבני משפחה מעמיתים לעבודה ועוד. אל תבקשו רק המלצות באיזה חברה לבחור, בקשו גם חוות דעת והמלצות באיזו חברה לא לבחור!
שתפו אותנו: