בעבר, רק מעטים עסקו ביחסי ציבור, בדרך כלל הם היו עיתונאים או משרדים ליחסי ציבור שקשרו קשרים עם עיתונאים במטרה להכניס כמה שיותר אייטמים על המותג שאותו הם מיחצנים.
בעידן הטכנולוגי, זה עובד אחרת. יחסי הציבור אינם עוד עיסוקם הבלעדי של עיתונאים, יחסי ציבור דיגיטלי הפכו להיות זמינים הרבה יותר עבור בעלי עסקים, יזמים, סטרטאפים צעירים בתחילת דרכם ועוד.
פורטלים רבי תנועה כמו ישראל היום, וואלה, גלובס, דה – מרקר, כלכליסט ועוד פתחו את הדלת לכל מי שמעוניין לפרסם, למתג ולחשוף את המוצר שלו. פרסום תוכן שיווקי בפורטלים האלו יחשפו אתכם לקהל יעד עצום, יאפשרו לכם להגיע לקהל יעד ממוקד ומפולח ויטמיעו בדעת הקהל את המותג שלכם, את היתרונות ואת התועלות שלו.
יחסי הציבור הם אחד מכלי השיווק החזקים ביותר. הם משווקים את המוצר בדרך אחרת, שונה מעולם הפרסום הקלאסי. בעוד שפרסומת קלאסית היא פרסומת המוגבלת בזמן ובמילים, פרסומת קלאסית המדגישה את תכונות המוצר, הכתבה השיווקית אינה מוגבלת במילים, היא מפתחת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הגולש הפוטנציאלי, היא אינה מדגישה את התכונות של המותג אלא את התועלות. התוכן השיווקי יעביר לגולש בדרך ברורה , אך ללא כפייה, מה יצא לו אם וכאשר הוא ירכוש את המוצר שלכם או את השירות שאתם מציעים.
לחצו כאן לפגישה עם יועצת עסקית
מה זה יחסי ציבור – 5 דברים שחשוב לדעת
יחסי ציבור מאפשרים לכל בעל עסק קטן לשחק במשחק של הגדולים. היא מאפשרת לכל בעל עסק קטן וגם גדול, לחזק את המותג שלו ולהגיע לחשיפה עצומה. וזה לא משנה באיזה תחום אתם פועלים, לא משנה אם אתם גדולים או קטנים לעולם אסור לכם לוותר על הסיכוי להגיע לחשיפה עצומה ובעקבותיה לקהל יעד חדש.
נכון, כתבה אחת לא בהכרח תביא לתוצאה המבוקשת . אבל, ראשית אתם לא חייבים לפרסם רק כתבה אחת, פרסום הכתבות בפורטלים רבי תנועה אינו יקר ומתאים לכל תקציב. תמיד תוכלו לפרסם מספר כתבות, בהפרש זמנים סביר, כדי להחדיר את המותג לתודעת הקהל.
ושנית, לא תמיד חייבים לכתוב כתבה חדשה, באמצעות קמפיין רימקרטינג או הפצה באמצעות אאוטרבריין וטאבולה , נצליח להחזיר את כל מי שקרא פעם אחת את הכתבה, לקרוא אותה שוב ושוב. בכל קריאה מחדש הגולש ייחשף למסרים חדשים בכתבה שאליהם הוא לא שם לב בכתיבה הראשונה.
כדי שהכתבות יצליחו לעניין את הגולש ולהפוך אותו מגולש מזדמן ללקוח משלם בסוף התהליך, צריך לדעת איך לכתוב את הכתבה. צריך לבחור את הכותרת הנכונה שתרגש ותסקרן את הגולש ותזמין אותו להיכנס ולקרוא את הכתבה, צריך לדעת להעביר את המסרים השיווקיים בלי שהגולש ירגיש שמנסים לדחוף לו מוצר, צריך לדעת לכתוב בגובה העיניים, אך בשפה תקנית, נכונה ללא שגיאות כתיב וטעויות ניסוח ועוד.
ב"טקסטלי" כתבנו כבר אינספור כתבות ליחסי ציבור, נשמח לכתוב גם לכם. אין ספור לקוחות מרוצים מעידים שכתבות יחסי הציבור שלנו נחשבות לכתבות הטובות ביותר. נסו אותנו גם אתם, אנחנו מבטיחים שלא תצטערו.
אולי יעניין אותך כתיבת תוכן לאתרים
שתפו אותנו: